t na kalendář

sobota 24. května 2008

NePPaseky Open...

Tahle trojitá oslava se měla původně konat v Krkonoších u PP na Pasekách, ale z mnoha různých důvodu z toho nakonec byl velmi příjemný jednodenní výlet v okolí Sázavy a ještě příjemnější večerní posezení...

Pozvánka

Fotodokumentace:

* od Brtsche

* místo, kde Radana spadla 16.5.1998 do Konopišťského potoka - tehdy a dnes

Sraz: v 10:00 u nádraží v Benešově

Počasí: tak to vyšlo naprosto skvěle. Ostatně jako i vše ostatní . Celý den se teploty pohybovaly kolem 25° C a zasvítilo nám i sluníčko. Po deštivém týdnu jsme si nic víc ani přát nemohli .

Trasa: Benešov nádraží - po silnici do Týnce n. Sáz., což byl trošku adrenalin, ale přežít se to dalo - po silnici až pod zříceninu hradu Zbořený Kostelec, kterou jsme si konečně i prohlédli. Tolikrát jsme tu už projížděli, ale nikdy nás nenapadalo, že se tu nad námi tyčí zbytky tak rozlehlého hradu - po ČTZ podél Sázavy - Nespeky - a zase po silnici do Poříčí n. Sáz. a dále do Čerčan, kde jsme zasedli v cukrárně U Jiříků k výborné kávě, dortíkům a zmrzlině. Mňam... - dál po ČTZ do Lštění - přes Sázavu a po MTZ podél potůčku pěkně do kopečka. Všichni jsme ten strmý kiláček statečně vytlačili a odměnou nám byl nádherný kostelík a neuvěřitelně krásný výhled do údolí Sázavy (zvlášť zajímavé jsou 3D pohledy na konci galerie). Bylo to naprosto mystické místo... - dál jsme jeli po hřebenu do Přestavlk - a následoval skvělý sjezd do Čerčan - a znovu Poříčí n. Sáz., kde jsme konečně zasedli do místní hospody k obídku. Z počátku se sice obsluha jevila velmi  neohrabaně, nakonec jsme se ale všichni poměrně slušně najedli i napili. Pivo i čaje tekly proudem . No a s plnými žaludky jsme mohli jet dál - po ČTZ neboli Měsíčním údolím zpět k Benešovu. Cestou jsme dost vzpomínali na jednu z prvních akcí BBCC s názvem Konopí (pozvánka, history, foto), při které Irena řekla svoji památnou větu a Radana padla i s kolem do Konopišťského potoka. Místo jsme dokonce identifikovali . Je to neuvěřitelné, ale ačkoli jsme to vůbec neplánovali, byli jsme tu téměř na den po deseti letech . A přitom jako by to bylo včera... Jo, krásně se to vzpomínalo, ale zase zpátky do současnosti .

Délka: můj tachometr odešel minulý týden do věčných lovišť (nějak nerozdýchal ujetých 166 km ujetých za den při cestě do a z Prčic), ale podle Brtschova tacháče to jsme ujeli 47 km.

U Benešovského nádraží jsme zase naložili kola do aut a za hodinku jsme se sešli u PP, kde jsme ten příjemný den zakončili. Takže Ireno a Lojzo díky, k vašemu trojitému výročí ještě jednou, teda pardon, třikrát vše NEJ... a zase někdy příště, ať máme opět na co vzpomínat .