t na kalendář

Nějaká ta fotodokumentace:

* nejprve výběr fotek od Ciboušů, Brče, Mirka Šnábla a Lojzy PP

* a od Ciboušů u Ciboušů

* samochladicí výčepní sada Staropramen - informace (str. 1 a str. 2) a návod na použití (str.1 a str. 2)

A ještě něco málo z mé klávesnice...

pátek 14. 9.

Mnozí se sjížděli k večeru ve Vojníkově a slavili a slavili a slavili. Já jsem tento den ale ještě chyběla. Moje cesta na narozeniny BBCC byla totiž tentokrát trošku delší - 1.465 km. Letěla jsem z Tivatu z Mořského koníka v Černé Hoře. Přece bych si nemohla nechat ujít desátý narozeninový dort BBCC . A že fakt nekecám, tak tady je to moje cestování do víru narozeninových oslav zdokladováno:

fakturka - jo, každá sranda holt něco stojí a tahle za to teda fuckt stála... . Některé životní hodnoty se prostě na penězi měřit nedají . Nicméně věřte, že ačkoli se to může zdát poměrně dost, ve srovnání s jinými spoji to byla cena 50ti procentní...

letenka

boarding karty Tivat - Praha a zase zpět Praha - Tivat

sobota 15. 9.

Dneska byla plánována nenáročná trasa na soutok - kam také jinam o 10tých narozeninách . A ačkoli to dlouho nevypadalo, odjezd se nakonec zdařil krátce po jedenácté hodině.

Trasa: pořád proti proudu Otavy až do Písku, kde proběhlo nezbytné focení na starém mostě a pak dál až na soutok Blanice s Otavou, kde nám Brstch neodpustil proslov a pak už se konečně bouchlo to desáté šampaňské. Zpátky se jelo zase pěkně stejnou cestou se zastávkou v Písku na ostrově na obídek a pak už si každý jel podle svého - někdo na zmrzlinu, někdo na kávičku s dortíkem, někdo se jen tak kouknul po náměstí, no a někdo jel vztyčit první vlajkový 100žář BBCC, na kterém, samozřejmě, ihned zavlála i nová vlajka BBCC. No v průběhu večera jsme zase všichni sešli u BrJájů na chatě.

Délka: no, dneska to opravdu nebylo o výkonech - na tachometru jsem měla krásných 26,6 km .

Mapa a profil trasy.

Večer: byl "erected" kámen BBCC - zní to šíleně a mohu vás ujistit, že to taky byla dokonalá šílenost . Nicméně u BrJájů za chatou máme nefalšovaný pamětní kámen ("Erectus") BBCC i s pamětní cedulkou. Ta ale nakonec nebyla na kámen napevno přidělána, protože v dnešní době by mosazné cokoli nechal v lese jen blázen... . No a aby bylo dokumentaci učiněno za dost, složila proslulá neznámá autorka oslavnou výroční báseň (pro zájemce ještě ke ztažení ve formátu )  kterou jsme všichni zúčastnění zpečetili vlastním podpisem a následně byla listina uložena do láhve a zakopána k patě památného kamene. Když už se blbne, tak ať to má alespoň úroveň, že .

S přibývající tmou nám ale začalo být také dost chladno, tak jsme rychle sfoukli svíčky na narozeninovém dortu a před devátou jsme se odebrali do hospody na večeři. No a pro mne nastal čas vydat se zase zpět ku Praze, protože mne v neděli čekal návrat zpět do Černé Hory.

neděle 16. 9.

Co se mne týká, byl program poměrně pevně daný - v devět ráno na letišti, v 10:55 odlet, přestup v Bělehradě a v 15:10 zase zpět v pracovní realitě na Plavi Horizontu u Tivatu. No, tak strašné to přece jenom nebylo. Ve skutečnosti jsem hned po příjezdu padla do peří a spala jsem až do večeře .

Ve Vojníkově se ale ještě vyjelo na nedělní cyklovýletíček. A jak bylo, to se budete muset zeptat těch, co tam byli nebo se kouknout na fotky .

A co říct na závěr?!? BBCC prostě žije dál a X. narozeniny se jednoznačně vydařily. Díky všem za společnost, rozhodně to stálo za to být zase s Vámi .